داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

حمله وحشیانه سارقان به پیشکسوت پرسپولیس+ عکس

  • کد خبر: ۱۸۰۹۱۰
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
حمله وحشیانه سارقان به پیشکسوت پرسپولیس+ عکس
بهنام ابوالقاسم‌پور مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفت و آسیب دید.

به گزارش شهرآرانیوز، بهنام ابوالقاسم‌پور روز گذشته مورد حمله دزدان قرار گرفت. این اتفاق روز گذشته برای ابوالقاسم‌پور در بزرگراه چمران افتاد.

ابوالقاسم‌پور در این درگیری به شدت مجروح شده و از چندین ناحیه دچار شکستگی شده است. عکسی که مشاهده می‌کنید بازیکن سابق پرسپولیس و سایپا را پس از عمل جراحی امروز نشان می‌دهد. البته گفته می‌شود که دزدان با توجه به مقاومت ابوالقاسم‌پور و افرادی که به کمک او آمده‌اند، در اقدام خود ناموفق بوده‌‎اند.

روز گذشته چند دزد به‌سمت خودرو بهنام ابوالقاسم‌ پور حمله کردند و با چوب و قمه باعث شکستگی دست او از ۳ ناحیه مختلف شدند تا بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی امروز راهی اتاق عمل شود.

حمله وحشیانه سارقان به پیشکسوت پرسپولیس+ عکس

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->